NOVINKY

arr3Telefonní kontakt778 097 003Provozní doba PRODEJNY PO-Pá 10-17hod... arr3FAQ - často kladené otázky1. Mohu si koupit zboží z e-shopu v kamenném obchodě? Náš e-shop prodává zboží prostřednictvím...

KONTAKTY

Brigette Fashion
Pražská 384
26801 Hořovice
tel: +420778097003
fax:
napište nám
Provozní doba online linky: PO-Pá 10-17hod
brigetteitaly@seznam.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 290 Kč (11 EUR)
naše cena 290 Kč (11 EUR)
naše cena 490 Kč (18 EUR)

ANKETA

V jakém měste a okolí byste uvítali naší kamennou pobočku?

Praha 47% Brno 30% Plzeň 16% Karlovy Vary 8%



FAQ - často kladené otázky

1. Mohu si koupit zboží z e-shopu v kamenném obchodě?

Náš e-shop prodává zboží prostřednictvím internetu, ale také přímo v kamenné prodejně. Pokud byste měli zájem o osobní odběr, vytvořte klasickou objednávku a ve způsobu dopravy zaškrtněte osobní odběr. O termínu data k vyzvednutí objednávky budete informována e-mailem.

 

2. Jaká je cena za zaslání balíku?

Poštovné činí 80kč (cena zahrnuje pojištění, poštovné a balné). Při objednávce nad 2000kč je poštovné ZDARMA!

 

3. Kolik se platí za poštovné při doplňkové zásilce zboží, které momentálně nemáte na skladě a pošlete ho později?

Doplňkové zásilky zasíláme na náklady naší firmy. Vy hradíte jen cenu zboží.

 

4. Jaký je termín vyřízení objednávky?

Ve většině případů zboží dodáváme do 8 – 10 pracovních dnů od přijetí finančních prostředků na náš účet. Expedujeme také z externích skladů, může se tedy stát, že Vám objednávka přijde ve dvou zásilka rozděleně. 

5. Zasíláte na dobírku?

V současné době tuto možnost nenabízíme.

 

6. Je možná oprava zadané objednávky?

Po zadání objednávky není možná oprava, například změna velikosti, barvy nebo připsání nového zboží. O této skutečnosti nás musíte kontaktovat e-mailem.


7. Mohu přiobjednat ještě další zboží k již ukončené objednávce?
V tomto případě platí stejná pravidla jako při dodatečné úpravě objednávky (viz předcházející otázka).

8. Jakým způsobem mohu učinit změnu svých osobních údajů (například při změně mé adresy, příjmení atd.)?
Oznamte změnu emailem na brigetteitaly@seznam.cz 

9. Nabízíte možnost přednostního zaslání zboží v kratší dodací lhůtě?
Dodací lhůta je 8-10 pracovních dnů a bohužel ji nelze urychlit ani za poplatek.

10. Jaká je provozní doba vašeho zákaznického centra (rozumí se tím online na brigetteitaly@seznam.cz a FB stránkách)?
V pracovní dny od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin.

 

11. Mohu si objednat zboží vybrané z katalogu, i když jsem ho nenašla na vašich webových stránkách?

Důvodem, proč zboží chybí na našich webových stránkách je, že je již vyprodáno a proto bylo staženo z webové nabídky.


12. Dá se zboží vyměnit?
Ano, je to možné. Pokud si přejete objednat například jinou velikost nebo se rozhodnete pro jiné zboží, je třeba uskutečnit novou objednávku. Zboží odešleme v nejbližším možném termínu a po vrácení zboží, které se bude měnit. Dopravu při první výměně hradíme my. O výměně nás informujte bezokdkladně na brigetteitaly@seznam.cz. Pokud zasíláte výměnu zboží či reklamaci, přiložte lísteček, na kterém nesmí chybět:

1) Vaše adresa + číslo nové objednávky
2) číslo staré objednávky, kterou měníte či reklamujete

13. Dá se zakoupené zboží vrátit?
a) V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje §53 odst. 6 a 7, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. b) Kupující odešle vrácené zboží na své náklady (nejlépe doporučeně) na adresu provozovatele: Brigette Fashion, Pražská 384, 268 01 Hořovice s vyplněným formulářem. Můžete vytisknou ZDE.doc
c) Zboží společně s vyplněným formulářem je nutné odeslat tak aby bylo nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky odesláno na adresu provozovatele.
d) Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje nebo poničený předmět ze strany zákazníka zcela vrátit zpět bez náhrady.
ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY - DĚKUJEME !